Accueil

Ahoj, vítám vás na mém autorském blogu. Najdete zde různé věci, hlavně moje kecy, v nichž vám budu sdělovat vše, co mi přišlo zajímavé a to, o čem se s vámi chci podělit. Dál zde můžete najít nějaké tipy na různé věci. Co se týče módy a kosmetiky, jak bývá poslední dobou hodně blogů - tyhle věci mi moc neříkají, proto zde nemůžete čekat opravdu nic zajímavého, ale ano, něco takového tu také občas najdete. Jo, ještě. Blog vedu já, Tinsley a jsem z České republiky. Doufám, že se vám tu bude líbit:)

Wednesday, March 23, 2011

En vogue type 1 - bottes

Zdravím. Přináším vám tedy jeden takový menší typ na nějaké to oblečení, které se mi zdá pěkné, ale samozřejmě se neřídím podle neposledních trendů, já si jedu svůj styl. A podle toho se také bude řídit tohle En vogue type:)

Je to vlastně takový outfit na jaro, takže se můžete inspirovat:) Původně jsem myslela, že to sem dám jako celek, celý outfit, ale rozhodla jsem se, že to sem budu dávat po částech.



Balerínky značky Converse all star. Hodně holek má rádo tenisky a proto se některým budou hodit balerínky, které budou trochu do sportovního stylu. Až na ty botky narazím, určitě si je koupím:)
Některé holky dávají spíše přednost klasickým botám - teniskám. Necítí se v balerínkách či jiných botách pohodlně, neladí jim ke stylu, nebo se jim prostě nelíbí. Pokud jdeš ven s přáteli, nebo na výlet do nějakého města, tak jsou tyhle boty skvělou volbou:) Budeš v nich vypadat stylově a zároveň se cítit pohodlně. připadá mi, že píši článek pro nějaký časopis jako je Bravo, Bravogirl... 

Myslím, že tohle by k inspiraci mohlo stačit:)
Obrázky jsem našla na google.com.

No comments:

Post a Comment