Accueil

Ahoj, vítám vás na mém autorském blogu. Najdete zde různé věci, hlavně moje kecy, v nichž vám budu sdělovat vše, co mi přišlo zajímavé a to, o čem se s vámi chci podělit. Dál zde můžete najít nějaké tipy na různé věci. Co se týče módy a kosmetiky, jak bývá poslední dobou hodně blogů - tyhle věci mi moc neříkají, proto zde nemůžete čekat opravdu nic zajímavého, ale ano, něco takového tu také občas najdete. Jo, ještě. Blog vedu já, Tinsley a jsem z České republiky. Doufám, že se vám tu bude líbit:)

Thursday, March 24, 2011

Procházka

Přišla jsem právě od tetky. Bydlí na druhém sídlišti, což by v některých městech znamenalo přes celé město, ale my jsme taková malá p****, dá se projít kolem hlavní silnice, která vede do Rakouska (á, myslím, že právě spoustě lidem došlo, kde bydlím, pokud zaznamenali, že bydlím v jižních čechách), což je asi 5 minut cesty. Koupili jsme si se sestřenicí a bratránkem (jsou malí) nanuky a oni pak šli na hřiště, zatímco já si to cupitala zpět domů. Zapla jsem si na mobilu Simple Plan, což se skvěle poslouchalo. Ocitla jsem se myšlankami v různých představách a snila si s otevřenýma očima:D.

1 comment: