Accueil

Ahoj, vítám vás na mém autorském blogu. Najdete zde různé věci, hlavně moje kecy, v nichž vám budu sdělovat vše, co mi přišlo zajímavé a to, o čem se s vámi chci podělit. Dál zde můžete najít nějaké tipy na různé věci. Co se týče módy a kosmetiky, jak bývá poslední dobou hodně blogů - tyhle věci mi moc neříkají, proto zde nemůžete čekat opravdu nic zajímavého, ale ano, něco takového tu také občas najdete. Jo, ještě. Blog vedu já, Tinsley a jsem z České republiky. Doufám, že se vám tu bude líbit:)

Thursday, March 24, 2011

Intérêt série

Přináším vám takovou zajímavost, no, ono se tomu nedá říkat úplně zajímavost, jen nevím, jak jinak to pojmenovat. Včera jsem sledovala Comeback a všimla jsem si, jak je to sestříhané. Myslím, že většina to asi nepostřehla, protože tenhle díl jsem viděla tolikrát a také jsem si toho nikdy nevšimla.

V jedné části je vidět, jak má Iva vlasy dozadu a podruhé je má normálně dané, že ji visí kolem obličeje. Schválně se zkuste sami podívat, je to ve scéně, kdy přijdou Iva, Saša a Lexa z obchodu, kam se dali na brigádu, a učí se kódy - sedí doma v obývaků na sedačce. Nejdříve je pohled na Ivu, vlasy má dolů, potom na Sašu, vlasy jsou dané dozadu, za ramena. A tak to je asi ještě dvakrát:) Takže se můžete podívat sami, chtěla jsem to prostě napsat:D.

No comments:

Post a Comment