Accueil

Ahoj, vítám vás na mém autorském blogu. Najdete zde různé věci, hlavně moje kecy, v nichž vám budu sdělovat vše, co mi přišlo zajímavé a to, o čem se s vámi chci podělit. Dál zde můžete najít nějaké tipy na různé věci. Co se týče módy a kosmetiky, jak bývá poslední dobou hodně blogů - tyhle věci mi moc neříkají, proto zde nemůžete čekat opravdu nic zajímavého, ale ano, něco takového tu také občas najdete. Jo, ještě. Blog vedu já, Tinsley a jsem z České republiky. Doufám, že se vám tu bude líbit:)

Wednesday, March 23, 2011

Nouveau début

Nebudu zdravit, protože to teď nemá cenu, když sem ještě nikdo nechodí. Tohle je prostě jenom takový úvodní článek, který by vám měl objasnit, co zde najdete.

O mně se dozvíte v menu, můžete si přečíst profil a tak dál, a tak dál. Tady si budu přezdívat Tinsley, což s mým jménem ani trochu nesouvisí, kromě toho, že má stejné začáteční písmeno. K této přezdívce jsem přišla, když jsem si četla To je ona, kde je postava Tinsley Carmichael.

Najdete tu grafické výtvory, které tvořím sama, moje kecy, co se událo během dne... co se týče módy, kosmetiky atd., v tom se skutečně neorientuji ani v nejmenším (jasně, že kosmetiku používám, čtu módně zaměřené weby, ale že bych byla nějaký expert, to ne). Ale je pravděpodobné, že sem občas přidám nějaký outfit, který se mi líbí a mohla bych ho zhodnotit... uvidím časem.

No comments:

Post a Comment